Job 5 van 7


Report this listing

Solliciteren



Aankoper


Functie

Ben jij een strategische denker met een scherp oog voor kostenefficiëntie en kwaliteit? Heb je ervaring in het onderhandelen met leveranciers en het optimaliseren van inkoopprocessen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als ervaren aankoper sta je in, in overleg en samenwerking met het tender/werfteam, voor een optimaal en tijdig aankoopproces. Tijdens uitvoeringsfase: Zorgdragen voor de meest economische prijs voor diensten en middelen, rekening houdend met planning, techniek, risicomanagement. Je bent voortdurend in contact met het tender- en uitvoeringsteam.

Jouw taken:

  • Teams informeren van markt mogelijkheden en moeilijkheden;
  • Voeren van besprekingen met potentiële onderaannemers en leveranciers;
  • Opmaken van prijsvragen op basis van de ontvangen informatie van het team;
  • Vergelijken van prijzen en offertes, zowel financieel als technisch;
  • Organiseren van verduidelijkings- en onderhandelingsvergaderingen;
  • Het project adviseren over finale aankoop;
  • Onderhandelen met leveranciers en onderaannemers tot en met het opstellen van contracten;
  • Beheren en beoordelen van het onderaannemersbestand middels de daarvoor bestemde programmatuur Werken in een multidisciplinair tender/project; team (ontwerp, werkvoorbereiding, financieel, juridisch …);
  • Rapporteren aan de hoofd aankoper;
  • Taken zelfstandig uitvoeren en aan de hand van werkvoorschriften die ruimte bieden voor eigen interpretatie.

Functie-eisen:

  • Ervaring in de bouwsector of met technieken;
  • U heeft een uitstekende kennis van het Nederlands;
  • U bent volhardend, enthousiast, ondernemend en flexibel, gecombineerd met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en ethiek;
  • Minstens 3 jaar relevante ervaring.

Het doel van onze klant is om uit te blinken bij het creëren van een duurzame oplossing voor een betere wereld. Hiermee brengen zij hun bedrijf vooruit.

Ben je klaar om het verschil te maken?

aanbod:

  • Een aantrekkelijk verloningspakket met een marktconform salaris, flexibele mobiliteitsvoordelen, telewerken, hospitalisatie- en groepsverzekeringen, maaltijdcheques;
  • Een loopbaanverbeteringsprogramma dat niet alleen dient om ervoor te zorgen dat je constant leert en verbetert, maar ook dat je de mogelijkheid geeft om je carrièrehorizon uit te breiden;
  • Een dynamische werkomgeving met innovatieve collega's die uw inspanningen ondersteunen (ideeën, projecten, doelen, ambities);
  • Mogelijkheid om aan complexe projecten te werken, zowel op lokaal niveau als in een internationale omgeving;
  • Blijf lokaal verankerd voor de komende jaren of durf voor een internationale carrièremogelijkheid binnen de groep te gaan.
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)

Solliciteren

cynthia Mandaglio
0493327800
mandaglio.cynthia@hotmail.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht